Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Viva Itasha in complete.

seriusly aku sangat takde mood pagi semalam..
something wrong was happen last two nite melarat sampai pagi semlm nei...semak gler kepala otak aku !
so xde kaitan dengan pagi nei..cume keje aku berlambak2 nak settle.huhh.
aku nei sebenarnye dah la tak sihat..sakit tekak, batuk2 lak..

tapi demi viva itasha...hehee.

Selasa pagi aku keluar rumah..dalam pukul 10 camtulah..
lepas sarapan, aku terus pergi Rayap design nak pasang sticker..ingatkan dah buka kedai, belum rupanya.
so aku ngan member pusing2 area situ jugak carik kedai tyre..haha, takde pun.
pergi balik Rayap design..nasib baek dah buka...

Along still tengah potong sticker aku..macam sticker ayat2 tu baru nak print itu jam jugak laa...
tak kisah la..aku bole tunggu...tapi punyalah lame, daripada kul 11 start tampal sampai 3 lebih dekat pukul 4 petang baru siap...
pehhh, giler lama..naek mengantok aku, mana taknye, seharian kot aku kat kedai tu..
sampai member aku sempat pilih design kat situ gak..dye pun nak wat jugak, tapi bukan itasha laa.

so inilah hasilnya...Megurine Luka in da house.
puas hati laa...berbaloi rasanya dengan harga yang aku bayar daripada sebelum nei aku buat.
semalam pun aku ade buat sedikit penambahan kat belakang..esok lusa siap laa kot.


amacam,, careee.

Megurine Luka in da house.

sengaja aku tutup Rim tu..
aku nak wat entry laen citer pasal rim jap lagi pas aku settle keje...

#yang penting ahad nanti aku dah bole plessing..hehe.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: