Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Saat Kau Pergi


Penafian pada sesuatu hal yang benar sungguh pun kita akan miliki dia, kita pasti akan temui jalan dari mana kita bermula.

Bermula,
dari bermain perasaan dengan kekasih orang.

Bermula,
dengan hanya kononnya berteman.

Tapi kadang-kadang "rasa" itu boleh jadi jahat hingga kita terperangkap pada jalan yang sebenarnya salah.
Sebab indahnya bila pertama kali sentuh pelangi yang datang jrang-jarang sepertimana kebahagiaan kita. Lalu terbuai pada lorong jalan mati.

Berkasih itu indah. Tapi lebih indah jalan permulanya itu TAK SALAH. Kerna jalan yang salah, akan berakhir LARA.

Hati ini belum cukup mati untuk menidakkan segala perasaan yang hadir.

#kredit to BSA.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: