Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Luaskan KuasaMu Johor ♥

wow,,debaran kian terasa semakin menghampiri..
kurang 24 jam je lagi..aku & the geng akan bertolak ke Bukit Jalil menaiki bas JDT 21...
sangat teruja sehhhh....

persiapan baru 70% nehhh...balik nei nak g shopping jap..hehee.

JOHOR DARUL TAKZIM VS KELANTAN


semangat !

haha..jom penuhkan Stadium Nasional Bukit Jalil dengan lautan BIRU.


yang mana area JB tak dapat nak pegi stadium..
banyak screen besar telah disediakan hampir di kesemua kawasan...

layan dulu video-video nei bagi membangkitkan lagi semangat yang sedia ada..





doakan perjalanan kami bersama rombongan bas JDT selamat pergi & balik tanpa sebarang kecelakaan & masalah.

paling penting skali..doakan kemenangan JDT !

amin.

AYUH JOHOR...LUASKAN KUASAMU JOHOR.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: