Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

EVAC One Day Vacation : Malacca

Melaka here EVAC come !!!!
kat Muar sebelum bergerak ke Melaka...1 jam je sampai dah. bukan jauh pun..huhuu.


Melaka River Cruise..jalan2 cuci mata, makan angin.


asik naek Melaka je..tapi tak sempat nak berjalan...tahun nei je dah 4-5 kali naek Melaka aku rasa...
so baru kali nei aku sempat berjalan2 dengan EVAC crew skali dengan pengatin lepas bersanding..
alaa, yang aku gi Aboon nikah kat Muar tu...


bila gangster JB turun Melaka <-- captions="" dalam="" fb="" kat="" p="">
yang depan kemeja kotak2 dengan perempuan pakai baju kurung ijau tulah pengantinnye..
baru lepas tunang, nikah & sanding tuu...terus ikut kitorang turun Melaka..
dengan viva berhias..giler sempoi.

paling takleh blah masa lepas naek cruise, Aboon sound : korang nei tak reti nak balik JB ker?

ahahaaaa..ape lagi, pucuk dicita..ulam mendatang...kene bahan kaw2 punye.



yess, bff aku dalam club..cik N, bersedia tuk naek river cruise dengan hero kecik..


tunggu turn nak naek cruise...muka teruja giler, tak leh blah.hahaa.


huihhh, hero nei takyah citer laaa....
kemaen seronok lagi..tak sabar giler. pastu mulut non stop bercakap..pening gak aku nak melayan.
mama itu, mama ini, mama..mama..mama...


see, seronok kan..release semua tension yang ade..
dewasa RM10 & kanak2 RM5 seorang..45 minit...boleh la kannn...


nampak tak, nampak tak...
ade Hang Jebat, Hang Tuha, Hang Lekir, Hang Lekiu, Hang....tak ingat lagi sorang..
masing2 berbaju melayu, bersamping, bercapal, bertanjak bagai....bangga.



pemandang sepanjang sungai...cantek..
tapi kebanyakan cakap naek malam lagi cantek..penuh lampu keliling...


lupa sekejap segala masalah negara...yang penting kita enjoy.


Enjoy Weekend Heaven ♥

lepas tu jalan2 kat Bandar Hilir lak....


suke haro kecik nei.."mama ketapi thomas fwen..."

memang keje nye tengok Okto tv jelah..habis semua lagu, cerita dye hafal..law tv9 xyah cakap, dah taw..jam ini citer ape, jam itu cite ape...


jom jalan kat Heritage Gallery..macam2 ade, baju murah..
aku belu ape ea kat sini...owh, cencalok, gula melaka, belacan, kepek2, dodol...ape lagi ntah, amak aku kirim suh beli pape bawak balik.

lepas penat berjalan, terus kitorang ke foodcourt depan makan jap...
then terus balik JB..pukul 12 malam jugak aku sampai rumah, xdelah lambat sangat..hehee.

tido..zZzzzz. esok keje, lepak.hahaa.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: