Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Itasha Design

untunng la kan..
pandai guna adobe ilustrations....semua maen request editing.

latest....
jangan tipah tertipu lak..editing je semua nei.
kang tak pasal ade yang komen... "how dare u cheating on me!" hahaa..aku dah terang2 letak captions testing editing. apelaaa...


Date A Live...
naiss purple kan..kene dengan body putih..rim lak Vossen Silver walaupun rim edit jek.
memang sesuai laa...


Ika Musume...
naiss blue kaler...heheee.

time free bole laa tolong edit2 nei..tak free, tunggu laaa....
ade lagi yang nak di edit lagi neiiii.....haishhh.

chow dulu. kbye.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: