Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Tukar tyre lagi...

ingat tak ritu tyre kanan belakang aku pecah..then aku tukar tyre Falken...
kan member aku cakap cantek lagi masuk Falken..boleh lowered macam kereta dye...
sebab dye pun pakai Falken gak..
aku nampak laa perbezaan kat situ...

so semalam malam....
dye suh aku hantar kereta kat kedai...lepas habis Teduhan Kasih la baru aku keluar rumah.


macam2 hal si pinky nei..
mula2 kan aku kate nak tukar belakang je biar sama2 Falken...
tapi semalam aku telah mengambil keputusan yang drastik...tukar terus semua Falken.
tyre lama aku tak trade in..tapi tolong jual.

woahhhh, sudah boleh lowered lowhh...
tapi jangan ingat dah settle..belum lagi...ntah ape benda lagi member aku nak wat.
layankan jelahhh....

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: