Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Teduhan Kasih


TEDUHAN KASIH
SLOT: Akasia,
MULA TAYANGAN: 15 mei 2013
MASA: 7.00malam.
HARI: setiap hari Isnin hingga Khamis.
PELAKON: Rizal(Shah Iskandar), Nabila Huda , Adi Putra(Ehsan)
ADAPTASI : Novel teduhan Kasih
OST LAGU TEMA:  Hanya Aku - Hyper Act.

hahaa..aku memang tengah giler citer nei..
law balik lambat tak dapat tengok kat tv..untung hp aku bole download tv3..
tapi esoknye bila masuk opis, aku layan kat tonton.com.my lak..hehe.

fenomena oOo...

aku cuma nak taw kesudahan hidup kak long, ayu & rizal...jenny tu aku pn nak taw gak, cmner lastly ngan laki dye tuu...
dan aku rasa bekas mak mentua Iffa tu lama menyesal la t..macam mak tiri Iffa..

kalau ikut novel..laki kak long kawen laen, yang rizal lak meinggal excident..aku rasa ayu giler kot.hahaa.
pape pun..tunggu jelahhhh ending nye nanti....

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: