Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Mini TT Santai PD : Viva Avy Elite ( 3 )

pehh...bile nak habis ntah pasal Mini TT PD nei..hehee.
saje je aku nak wat part 1, part 2, part 3 bagai...
macam drama pulakk...drama tv swasta..banyak iklan.hahaa.


so..xtvt bebas....bergambar la ape lagi...


sempat aku posing..time nei aku belum jumpe Mummy Pinky amek baju & goodies bag..


haa, nei kereta budak VMC Melaka..sheriff tuuuu.haha.
crew2 melaka yang sangat baek hati entertain kami bagai tuan puteri...keh3.
oOopss, bukan aku cakap..dowg sendiri cakap kitowang dapat layanan istimewa.hehe.


yess, biarpun berlainan club..tapi masing2 kan 1 family viva user..
keluarga lama VMC Johor - VMC Melaka...sporting habisssss.
yang pakai jeans pendek tu Fadhullah..mulut memang tak reti diam, jumpa di stadium katanya.haha.
time dinner kat Melaka..dah la asik bahan aku siap menjeling2 lagik.


member aku yang sama2 hati kering..hahaa.
dah ler kereta pink..baju pulak pink..sengaja aku order baju TT kaler pink.
apelagi, bentang tikar duduk makan laa...pastu bdk2 VMC Melaka pun datang join, siap bersambung2 tikarnya..baru betol 1 family kann.

paling aku takleh blah...ade ker dowg cakap " ape bawak tikar kubur " berdekak kitowg ketawa.
ade abang tu sambil bentang siap cakap " haa, tikar nei untuk family aku je..mmg sengaja aku bawak tikar nei " tikar kecik.wakakakaa.


oke, time nei get ready nak pindah location ke-2...
aku pun dah start kereta..nampak tak hero tu dah duk dalam kereta maen stereng???

ke mana kite????

macam biasa..tunggulah part 4 pulakkk.wakakaka.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: