Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Santai Petang Balau | EVAC

boleh dikata nei sambungan Santai BBQ tadi..tapi kali nei aku malas nk ber-part2..
so aku letak tittle lain jelah senang.
aku punye blog, aku punye suka lahhhh.


pict nei member aku edit...Fiex.
yang tadi aku edit...Fiex nei terer gak bab edit2 nei...

cakap pasal Fiex..dye nei bdk baru, kiranye Balau nei 1st time la join EVAC..
aku pun baru jumpa dye, sebelum nei law turun Kota memang aku slalu selisih ngan kereta dye..serba biru time tu. komen2 kat fb jelah...
tapi bila jumpe dye, memang 1 kepala dengan aku..bebual pun selamber.
dah la ajak aku g beli air batu, pastu suh aku teman shopping lak..dah taw nak mandi, datang selai sepinggang.
mentang2 dye kenal aku je kat dalam club EVAC..jangan harap nak buli aku.huhh.

bila part nak beli seluar..dah terlajak...

Fiex : alamak..parking jauh jalan kaki jelah.

aku : malas aku..ko g beli, aku bawak air batu.

Fiex : oke2..aku pusing ea..ko teman aku.

hahaa, kelam kabut pusing benti betol2 depan kedai abang tu nak aku teman punya pasal...pastu sempat lagi bakar2, taw la bunyik kuat.huhhh.


saje aku nak posing sbelah kete rare..kete Fiex.


haa..yang nei dye nyibuk nak plessing depan kete aku gak..madang cakap kete aku rare.
poyo semua nei !


actually time nei aku nak amek pic sorang je kat kete aku..
tapi Fiex nei menyibuk..pastu ntah cmner datang lak Kecik nak skali pose gak...hasilnye cmnei laa.


luaran standat je..dalam tu..aku naek kete Fiex pun belek sana sini..haha.


diorang masuk Muzium..ade pameran mistik, tiket RM 2 je..
tapi aku dengan budak2 baru tak masuk pun..bukan best.

dah puas bergambar, berehat kat sini...kitorang pun bergerak pusing2 Bandar Penawar dulu.
time nei nampak konvoi Myvi Extreme..PPEOC pun ade, tapi diorang kat Batu Layar.
kecoh Myvi terbalik kat highway..aku rasa nak elak langgar lubang kot..sbb time nak balik aku tengok towing baru nak tarik.

masa kat tasik Bandar Penawar..tasik la kot...yang ade busten tu..

Along : sha carik inform manede otoshow area sini..shazlin ramai kawan budak kete.

aku : kat tiram la long..area sini xde kot.

pastu aku sibuk la call sorang2 member aku budak VOC & VIC..last2 yang aku dapat ade otoshow kat Pusat Bandar Pasir Gudang.

ke sana lah kami........................................

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: