Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Dessert Time !

pehhh, serius mengantok giler aku pagi nei..lemau wehhh.
padahal awal kot aku balik semalam..2 pagi.haha.
budaya melepak aku kembali..bukan aku tak biasa tido 1 jam, bangun gi keje..
tapi pasal lama dah tak cmnei kan..tu yg aku lemau kottt.huhu.

aku sebenarnye dah lama janji nak bawak budak2 opis try dessert baru kat Pelangi...
so semalam lepas ngeteh jap dengan member aku..boring malas nak balik punya pasal, aku ajak la budak2 opis lepak..ON.


haa kannn...puas giler aku makan.
dengan side order lagi...makan punya pasal aku tak kisah, sebab diorang pun jenis tak berkira dengan aku..
dah slalu sangat belanja aku makan.


hambikk...mengah2 perut masing2.
mau tak..malam2 aku bawak makan ais buah...hahaa.
yang baju merah tu sampai menyandar...tapi bila kena bahan, sanggup sambung makan.ahahaa.
oke la..diorang nei pun kaki makan cam aku gak..


kannn...sangat teruja.
member aku yang suggest tempat nei..nak kata restoran..bistro kot..xpun cafe..ntah la aku pun xtaw.
tempat memang santai la..sentiasa pack.
masa sampai pun, kitorang kena tunggu dulu kat luar, order siap2 pastu terus bayar.

kat sini macam2 ade..bukan stakat dessert jek..
ade side order lain..tapi western la..aku try spaghetti tomato chicken semalam, sedap.
kalau masing2 nak makan lain2, nak try macam2..ade gak dessert yg tuk sorang makan.

kaki makan macam aku..pantang taw tempat baru mesti nak g try..
bila dah try, aku akan suggest kan member2 then aku akan bawak diorang...

so skang..tinggal 1 lagi tempat makan western yang aku tengah carik kat area bandar JB.
nanti tunggu aku ade masa aku gi pusing2 carik.

paling xleh blah..dengan masing2 menyandar, perut mengah..bole lak macam2 idea bodoh keluar..
makaihhh, sakit pinggang aku gelak.

lepas tu bukan terus balik, melepak kat bustop depan dulu..tak pernah2 sehhh.
member aku sampai terbaring...wakakaka.

aku : tulah ko..tadi cakap atie kuar ngensot sebab bawak saka..

apis : haa yelah. aku yang merangkak nampaknye nei...

wanie : ko memang giler la sha..terbaek. tak pernah aku makan sampai macam nei.

dan pagi nei masing2 bising kat wasap group...madang gi toilet jek.wakakakaa.
termasuk aku.haha.

sempat member aku sound... "puas makan?"

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: