Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

EVAC | Pusat Bandar Pasir Gudang

oke..nei sambungan lepas kitorang lepak2 kat Muzium Nelayan Tanjung Balau...
lepas tu kitorang terus masuk highway E22 gi Pusat Bandar Pasir Gudang lak..5 minit dari rumah aku.


walaupun sekadar otoshow je kat sini..kitorang dibenarkan masuk parking.


perempuan single driver actually 4 orang..tapi 2 orang tak bawak kereta - tumpang.


hahaa..nampak tak. biarpun tak ramai yang penting semangat kuat...


gambar2 nei semua member aku yang amek...budak VIC.


ade satu gambar semua ramai2 dengan banner...aku nak gambar tu, tapi lum up lagi.
law ade nanti aku up kat sini bahi uols tengok.

aku tengah sibuk watpe ea time nei...owhh, tengah sibuk wasap.haha.

skang macam2 ade..Line, Viber, Wasap, WeChat..terbaru Kakau Talk...sakit kepala aku asik "katalk2" jek. dah macam "atok-atok" aku dengar.
nak je aku hempas telefon nei...
cakap je, buat tak..baru lagi wehhh..aku belum puas pakai.wakakaa.

so lepas lepak kat sini..
aku terus balik..hantar anak aku dulu kat rumah, pastu aku keluar basuh kereta & tapau makan.
yang laen2 ade yang gi kipmart, marrybrown..ade yg terus balik..mungkin jugak ade yang gi merayap lagi.

aku dah kepenatan.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: