Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Demam :(

hmm..semalam aku MC..

demam, batuk, selsema, sakit kepala..pakej semua ade.
tapi puasa tetap puasa..

sebab semalam 1 hari kat ruma..si pinky tu pun aku biarkan berehat kat luar..hehee.
hamboiii, kemaen hero tu duk berkepit je..
tido pun nak pelok sakan..maklumlah, dye pun tak sihat gak.

bukan bole pun nak berehat, aku dapat tido skejap2 je...
ade je call masuk la, text masuk la..semua pasal keje...dengan suara aku yang kejap ade, kejap takde nei...memang taklah aku nak angkat call tu semua.

dan hari nei....

pagi2 aku dah kene ngadap claim, kira2..ntah pape lagi..
baru ingat nak balik halfday..memang tak lah jawapnye camnei.

dapat lak text "mengidam popia basah la yunkkkkk"

aduhhhhhh..perut sendiri dah terasa lapar.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: