Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Whimsical Embroidered Animals

Selamat pagi...

#refreshing mood - keje aku tengah berlambak nei..

pagi nei tengah aku blogging2 jap...terjumpa lak page BuzzFeed Animal


cantikkan...
jahit manik, sulam je nehh..pakai benang biasa.


pehh, kalau nak siapkan yang nei..
aku xtaw la bape jam nak ngadap..tak sanggup aku.huhuu.


haaa, tupai neh paling lawa skali dalam banyak2 aku rasa..

rajin betol la Kimika Hara nei...
kalau aku memang tak sabarnye nak ngadap...
belum kes law tercucuk jari ke, tersalah jahit ke...naya oOo..

click sini, ade banyak lagi gambar ---> Whimsical Embroidered Animals

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: