Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Iftar with family - Senibong Seafood

Semalam, aku dah kat rumah..dah siap g bazar beli makanan..
baru la adik aku nak cakap buka kat luar..hmm, suka last minit.
so makanan yang beli kat bazar tu..aku makan time sahur, mak aku dah panaskan awal2...hehee.

jom ke senibong kite......


bapak aku dari tempat kerja..
baru kali nei aku drive mak aku tak komplen...law tak, macam nak test JPJ aku rasa.
jangan dekat sangat la, jangan laju laa..
nasib baek jugak la mak aku tak duk belakang..ade melambung2 kang..hehee.


sampai2 je makanan dah siap order...
huihhh, fevret dish...tak pandang yang laen dah.hehee.


terima kasih daun keladi, lain kali belanje lagi..kikikiiii.


mem besar nei...huhuu.


hero nei senang handle...
dah leh makan, mandi, main, tengok tv sendiri...buka seluar pandai, buka baju je tak reti..
mulut dye...aduhhh, pening aku nak dengar..kalah dj radio.

skang law cakap pun dah pandai wat ayat panjang...
budak gemok kuat makan.huhuu.

selamat berpuasa ye uols :)

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: