Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

JDT vs Selangor

Hari : Sabtu
Tarikh : 06/07/2013
Perlawanan : JDT vs Selangor

aku dah set jam baek punyerrr nak bangun kul 8 pagi...nak gi beli tiket..
skali lepas matikan alarm, bole pulak aku sambung tdo semula...hahaa...
kul 8 lbh member aku call...nasib baek dengar bunyi call sehhh...lincah terus aku bangun bersiap...


yesss, hasil tangkapan aku selepas beratur panjang hampir 3 jam...
semangat bola punye pasal..
nasib laa dok dengar pakcik belakang aku bercerita dengan anak dye, dari Pekan Nenas katanya..hahaa.


selain anak aku..pinky nei pun kira nyawa aku gak..
patah kaki aku law takde pinky...huhuu.


anak siapa..hero siapakah???
ofcoz la hero mama cum bodyguard cum bf cum bff...hehee.

sebab nak bawak hero nei..kene gi awal..law dah sesak2 kang, susah aku..tak larat nak dukung nak oiii.
lagi satu, masuk awal..leh duk dekat ngan B.O.S..baru leh bersorak sama2...hehee.


ade geng...anak sedara bff aku..
nak sangat rasa experince pegi stadium tengok bola...hehe.


bff aku cik N..
aku senang kemane2 dengan dye..sbb kitowg sama2 on time..senang deal.
tak payah nak janji, tunggu sana tunggu sini bagai...set time, terus gerak..


tak ketinggalan..adik aku skali, tu pun sebab ade lebih 1 tiket..
mula aku ajak tanak..ujung2 tanye.huhh.

dan keputusan malam tu...

JDT (1) vs Selangor (1) - seri

tapi disebabkan kelebihan mata buat Selangor..so Selangor layak ke AFC...
game yg paling best aku tengok JDT maen..masa lawan final tanak lak maen camtu....apelaaa.
pape pun tahniah tuk skuad Harimau Selatan :)

dannn...

berdentam-dentum stadium Larkin malam tu dengan bunga api, mercun roket..flare merata2..
meriah gilerrrr...sangat !
macam dah raya..macam malam new year lak...hehe.

terbaekkkkk !

Hidup Mati Johor !

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: