Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Suasana SNBJ - Final Piala FA

hahaa..tak habis lagi verita SNBJ...
bukan ape, aritu aku nak up..pic aku xleh nk masuk pc lak...
so dah alang bole nei..kasi up 1 kali laaa.


nampak tak tu...
menandakan kawasan parking D & E adelah milik penyokong Johor.


kereta skuad perodua ERA...tapi bukan Johan, Ray atau Hanif...
yang tengah drive yelah - Aweera mentor...


hahaa....parking depan Astro la katakan, tapi bukan nampak retis pun...
semua off kot, ngelak jalan jem..hahaa.


nei antara yang dah sampai awal...aku tak sure dari mana.


budak2 bas aku..leh pulak 1 bas dengan jiran lama a.k.a senior aku masa sekolah Sri Rahmat.hehee.
time nei tengah tunggu orang in charge bagi tiket FA..


nak jugakkkkk....
aku dapat kawan baru, biasa komen2 dalam fb je..sbb bola, dapat jumpe lak.hehee.


nei time game belum start uols..
lepas tu,,padat giler..memang berhimpit2 berasak2 la jawapnye...huhhh.


lautan BIRU dari penyokong Johor Darul Takzim (JDT)..


semasa menyakikan lagu NegaraKu & lagu Bangsa Johor..


lautan MERAH daripada penyokong Kelantan (TRW)..


habis je perlawanan...
walaupun JDT kalah tapi masih bole dibanggakan dengan kedudukan di tempat ke-2..
team baru nak up la bak kata orang..tempat ke-2, haruslah bangga.

Saya Anak Johor ♥

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: