Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

EVAC @ Scientex Kulai

Ahad, pukul 1 lebih..aku baru sampai rumah..baru nak buka novel baca.
pagi tu aku gi sarapan dengan member kolej,,skali teman member aku gi bank bagai...

baru nak baring2, skali dapat text suruh turun Kulai..ade autoshow & gathering...
geng2 AVS roger aku...lincah bersiap, macam biasalah aku..dari PG 3 kereta, amek sorang kt Skudai..terus ke Kulai.
nasib leader aku kate sebelum kul 4pm..law dye kate sekarang or sebelum pukul 2 ke..memang aku tak turunnye.


11 biji semua skali..oke la kan..walaupun last minit roger..


tepi2 nak tumpang parking nei...
ade club Myvi Empire, R2S, Evac, FLOC.....

dari jauh nak masuk parking, member aku dah pasan kereta aku dulu...hahaa.
dye pun baru join R2S..savvy club rupanye..kira nei 1st dye join laa....

"aku nampak viva masuk, dalam hati aku ntah2 ko ade. skali aku macam kenal je kete pink nei..betol la ko, shazlin.."

hahaa..oke. kereta aku memang senang kene mark skang....


siap dianjurkan contest futsal antara club..nei baru betol "it's not about driver, but sister & brother's"
copy paste ayat budak2 PPEOC jap..hehe.

mula2 penganjur bagi bola tembikai tu, nak maen ape sehhh...maen tampar2 kat laut bole laa.
last2 budak club aku keluarkan bola futsal..baru betol. apelaaa....


huhh...full wrap itasha..memang rare laa.
bila aku post kat wassap group M.I.M...semua 'wahhhhhh'....pape pun memang nice sangat.

bab bergambar, berposing bagai..memang serahkan je kat hero nei...


antara kereta yang join autoshow...kereta2 biasa yang aku slalu nampak.


dari club Myvi Empire...
simple & clean, kemas je dalam....


EVAC pulang membawa kemenangan...

EVAC            : Gathering tempat ke-3 (11 biji kereta)
Myvi Empire : Gathering tempat ke-2 (12 biji kereta)
R2S               : Gathering tempat ke-1 (14 biji kereta)

futsal lak...

R2S  : 1st
Evac : 2nd

tempat ke-3 aku lupa..harap maaf..hehee.


haha..geng2 AVS katanye..lolx.

lepas habis event..aku & piah hello kitty follow budak2 nei gi makan ABC kat Larkin bomba..lapo sehh.
pastu follow gi rumah Bobi lak, geng AVS gak..amek sticker...

pastu aku balik laaa.....hehee.


gambar kenangan EVAC bersama R2S...sporting !

it's all about friendship...

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: