Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

K-Car Gath 2013 @ Melaka

mehhh, aku nak blanjer sikit gambar2 k-car gath 2013
ahad lepas2 punya cerita..time aku balik dari Bukit Jalil tu...

ramai yang ajak..
masalahnye aku sampai JB je dah dekat pukul 9 pagi...
dengan aku tak cukup tido lagi..ade kang drive menyanyah, tak pasal2 tebabas lak aku..
mana tak..aku tido pukul 3 petang baru bangun..bangun2 tengok wasap, text belambak2..


geng2 Eastern JDM..


Si Lamak Avy, Iejan Avy, Qaseh Avy..sape lagi ntah...


aku selalu wechat group dengan budak2 nei..
semua oke, sporting, tak sombong..tanye jelah ape pun..mintak tunjuk ajar..cepat je dowang tolong.


aku tak kenal..tapi dowang antar kat aku..aku up jelah kat blog..hehee.


Iwan Iwan JDL naruto..viva itasha dari JB (VOC)..


budak2 itasha...walaupun tak ramai, adelah jugak wakil kannn...


fitment stance, kepak2 gittew...hehee.


kereta Iejan Avy..stay Segamat..
aku suke rim dye, pink kaler..skali tengok cam bentuk bunga...hehee.
bagus dye nei..tak sombong..


nei aku tak taw..budak2 move ke, kenari ke..campur2 kot.


nei geng ape aku tak taw laa...hahaaa.
terlupa pulak nak tanya yang blanjer gambar tu..huhuu.


yang nei rare..king JDM.
erkkk...no komen. ikhlas dari hati...hahaa.

#thanx tuk Iejan Avy & Aish yang sudi blanjer aku gambar..penuuh notification & wassap aku.hahaa.

kbhye !

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: