Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Ramadhan Tiba Lagi ♥

sekejap je masa berlalu...
tahu2 dah bulan 07/2013..tahu2 esok dah puasa, bulan depan dah raya.
aku tak fikir lagi baju nak kaler ape, nak patern yang camne..kang kalau gi shopping mane berkenan beli terus.
kalau aku pilih kaler kang..ujung2 nampak yang laen cantek..kaler kemane, tema kemane..hahaa.

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK & SELAMAT BERPUASA :)


semoga Ramadhan kali ini memberi kita semua keberkatan dalam apa jua yang kita lakukan..
ikhlaskan diri anda...

nahhh, layan..lagu & drama petang2 yang penah hot dulu...hehee.


lepas nei dah boleh layan lagu raya pulak kat opis...hehee.
nasib keje opis, tak terasa sangat puasa..cuma harus kurangkan keje luar..jgn la ade site visit.

#agak2 bole tak kalau aku nak suruh hero tu puasa..hmmm.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: