Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Sebelum puasa katanya...

actually, nei kes sebelum puasa ritu..aku tak sempat nak update.
update hari nei kira halal jelah yee...aku bukan nak goda kowang tengok makanan pun....hehee.

*pause*

kalau Isnin petang aku dinner dengan ahli2 JDT (nama group wasap)..mulanye nak ngeteh je..
tapi disebabkan masing2 nak try abc buah yang aku makan dengan budak2 opis tu, aku bawalah dowg..
walaupun petang tu cuaca sejuk, hujan lebat...

selasa malam lak aku dinner dengan geng2 AVS...hahaa.
xramai termasuk aku dengan nazhif..8 owg je...7 biji kete..

sebelum puasa kata nak dinner ramai2 katanye...

tempat yang kitorang pilih dekat Sri Alam je - Bucida Garden Steamboat
1 kepala RM18.00..tak berapa nak banyak pilihan sangat, tak macam kat Rawa, Taman Gaya..
lagipun sini tak berapa ramai..parking pun senang..agak2 lepas makan nak karaoke, D'Va kat sebelah je..


nampak tak, nampak tak...hehee.
bujang nei pun nak maen masak2 gak..law kat rumah habis terabur beras wat maen pondok2 dye tu..apelaaa.


huhhh..seafood fevret aku..
letak la siakap steam ke, pari bakar ke, kambing golek ke..aku tak heran pun..langsung tak tergoda.
ce try letak chilli crab, sotong tepung, udang bakar...hahaa, xyah pelawa..

law g makan ngan family..bapak aku taw sangat dah - ketam, udang, sotong mesti ade.huhuu.


biasanya lelaki kuat makan kan...
budak2 nei baru makan sikit dah kenyang..tersandar sudah...
mana taknye, makan nasi & mi goreng dulu....


nampak tak hero aku yg menyandar cam big boss tu...kemaen lagi.hahaa.

time nei ade 3 orang tak sampai lagi..
sowg gi hantar kete ngan awek dye, sowg lagi bawak family gi pandan dulu belanjer...

lama gak la kitorang stay..dari kul 10pm sampai kul bape aku xtaw..
sebab kul 12 aku dah chow awal, tetiba kene jumpe orang lak..hehee.

sekian.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: