Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

No more geli-geli..ahaksss.

hahaa..kontroversi tak tajuk entry aku "no more geli-geli..ahakss"
mesti korang fikir bukan2 kannn....

actualy ape yang aku nak sampaikan tak berkaitan langsung dengan ape yg dalam otak kowg pikir oke...

*pause*

ade skali aku sarapan dengan budak club aku, wan..dye yang ajak laa..
so aku order laa roti tampal dengan milo ais...masalahnya, tampal goyang..makan pulak aku telur kuning tak masak camtu, tapi kalau tak goyang pun..aku memang tak makan telur kuning oke.

"shaz makan bulu je tak makan isi, kuningkan isi..." grrr..bole lak member aku sound cmtu.hahaa.

bila aku dah habis makan..tinggal la telur kuning, kuah & sambal aku ade sikit lagi..
ehh, skali aku tengok dengan selamber je dye amek telur kuning goyang aku, kuah ngan sambal..makan habiskan.
seolah2 macam takde perasaan geli...

aku ingat lagi dulu kalau time sekolah...

bile minta orang air je...confirm minum togak mulut jauh2, bila pakai straw mesti terbalikkan straw dulu..padahal jalan ceritanye sama je..
bile makan pape..kalau orang tu dah makan separuh then suruh aku habiskan or rasa ke..confirm aku tolak sebab rasa geli..eeeiii.

tapi skarang...

baek member lelaki or perempuan...semua maen belasah jek.
tak kira dah bekas ko ke, air liur ke, ape ke....selamber jek telan.
dan kadang2 siap pakai sudu or garfu yang sama...cawan yang sama tak kisah bekas mulut.

pernah skali aku bawak makan subway, then aku dah kenyang takleh nak habiskan..aku suruh jelah member laki aku nei habiskan..tak banyak bunyi, terus makan aje.

sampai aku tengok pun terangkat2 kening...
law bf/gf, laki bini tu...normal la pada aku....tapi nei.....ahaksss, no komen laaa.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: