Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Trip to Stadium Nasional Bukit Jalil : JDT vs TRW

Sabtu, 29 June 2013

7.00am - lincah dah bangun siap2...tak sempat alarm nak bunyik mata aku dah celik dulu.

kebetulan lak adik aku yg study tu balik Jumaat malam...
pucuk dicita ulam mendatang...so dye tolong jagakan anak aku...hehee..


8.05am - aku dah sampai kat McD Petronas Kobena..sarapan dulu....

7 orang semua skali...bertambah lagi kawan2 baru aku, semua sporting. best!
aku paling suke pic nei..dari tepi nampak sweet je muka aku dengan mata agak sepet..hehee.
*mohon terasa...wakakakaa.


9.35am - aku dah dalam bas...hehee.

giler tak rare bas kitorang....bas maju tuu. ko hade??? ahahaa.
maju2 pun selamat gak sampai pergi dan balik taw...
ini sepanjang jalan aku tengok 4-5 biji bas ekspress tersadai tepi jalan..tyre pancit lain, enjin rosak laen...

bak kata abang nei : pakcik, biar bas tak rare..janji tak rosak. wakakaa..1 bas gelak.

lalu je sbelah bas rosak, huhh..kemaen lambai2...nganjing kuat.ahahaa.


bile part nak amek gambar je...
brader2 yang belakang tu semua jerit...belakang skali, amek semua 1 bas...
Farid jugak jadik mangsa (tgk pic breakfast yg pakai kemeja coklat)....sikit2 Fared..


pic yang aku tak ready & tak sedar pun dowg snap picture...huhuu.
tapi oke gak posed aku tu kan..jangan maraaa haaa...


masa berhenti kat Restoran Jejantas Ayer Keroh...
nak makan KFC..panjang giler nak beratur, sebab masing2 dapat kupon kan...
so kitorang just makan burger set kat A&W je...pastu tapau buah potong.
oke, itu ajelah yang aku makan sampai Ahad pagi baru aku makan lagi...

kemudian, perjalanan di teruskan semula............

sepanjang jalan, aku rasa 1 jam skali asik on phone je..tak dye call, owg call dye..
sampai ade yang bersuara : pakcik oiii, ingat cket bawak 40 nyawa nehh.

tapi disebabkan cuaca yang panas...aircond bas tak rasa langsung, sampai diorang suruh pakcik bas bukak pintu belakang kasi angin masuk..
aku yang tido nei pun naek berpeluh2 badan..

bile selisih dengan bas ekaspress kat sebelah...penyokong JDT dalam bas tu siap bukak baju...
skali ade yg sound : laa, aku ingatkan bas maju je takde aircond..bas ekspress lagi teruk sampai buka baju.ahahaaa.

paling takleh lupa time dah nak sampai tol Sg Besi..
skali sebelah bas kitorang, satria..hamboiiii kemaen yg perempuan lap kan peluh lelaki.....
ape lagi...1 bas tengok, 1 bas sorak.....ahahaaa.
malu giler sehh perempuan ngan laki tu....then dowg buat thumbs up. memang terbaek laaa.
sporting....

paling sedih, banyak excident lepas je dari Seremban...kiri kanan.
skali 3-4 biji bertembung...mesti kes laju tak sempat brek nei...kesian laaa.

part paling takleh blah...tengah2 jem kat Tol Sungai Besi..
skali penyokong JDT bas depan turun pegang mafla..lari keliling nganjing semua penyokong Kelantan yang ade...giler sehhh dowang nei.


6.30pm - sampai sudah Stadium Nasional Bukit Jalil...

tunggu orang yang pass tiket datang je dah 1 jam...dapat tiket je trus lincah masuk stadium..
menapak jauh giler kot...kalah aku menapak nak g Larkin....serius jauh.

yang member aku lak asik call tanye kat mane...dye dah masuk stadium awal, maklumlah..duk Shah Alam la katakan.
habis bola konon nak jumpa aku nak kenalkan dengan gf..tapi tak dapat, takde rezeki..
nest time tunggu aku free turun KL laa...

8.15pm - akhirnye setelah berasak2, aku dengan cik N dapat jugak masuk stadium, dapat duduk.

bukan 1 seat 1 orang lagi dah...tapi duduk berhimpit2...
janji dapat tempat duduk...hehee.
yang tak dapat masuk stadium, diorang tengok kat bigscreen luar.

pape pun coverage hp dalam SNBJ sangat bagus sehhh. terbaekkk.

serius sangat meriah...

11.00pm - Tamat sudah segalanya.

JDT (0) vs Kelantan (1)

biarpun kalah...JDT tetap dihati, Luaskan KuasaMu Johor.

Proud to be Johoreans ♥


" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: