Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Trip balik ke JB dari SNBJ

Ahad, 30 June 2013

12.00am - naek bas..mata dah kuyu2 mengantok + penat giler menapak...

boleh pulak member kitorang 2 orang sesat..masa nak masuk stadium tu kitorang dah berpecah..
tapi aku still dengan cik N..sebab kitorang dah biasa g stadium..yg follow tu tak biasa..

nasib baek la jumpe jugak jalan pulang budak 2 orang tu...

"sapa sesat sampai petronas angkat tangan.." jap lagi...ade je benda yang nak dibahankan.

aku layankan cik N bebual jap..
bas dah memang tak boleh keluar..jem, sesak giler...yang aku taw 3.30am baru bas dapat keluar dari parking...tu pun cik N btaw.
aku memang dah tido lena..tegak pun tegak laa...mata tak boleh tahan.

yang aku sedar bas berhenti kat mane ntah..tu pun aku tak turun, sambung tido..
sejuk takyah citer la..nasib aku bawak sweater kesayangan.

sedar2 pagi tu..aku dah sampai KulaiJaya..huahhh, tu pun mata still tak leh buka.


Kenangan manis @ SNBJ

9.25am - sampai depan stadium Larkin.

sarapan jap..perut lapo, penat lak tu...nasi lemak ayam + milo ais la pagi2...

11.00am - aku dah sampai rumah..tido.

peluk cium anak aku...
terus aku naek atas mandi, cas hp, cas power bank...aku start baring je....jalan terus.

3.00pm - aku bangun tido.

pehh, belambak2 wasap, komen2 FB punya notice...paling tak bole blah diorang blanjer gambar K-Car Gath kt Melaka.
dah la masing2 bahan aku, tak cukup kat wasap..kat wechat lak.. "ape barang dewi simpan kete rare kat rumah." uittt, rare la sangat pinky aku tu.

layan jap citer Azura..

6.15pm - Jusco Tebrau : dating, makan..

bole lak member aku yang gi stadium drive sendiri..sampai2 JB je terus wasap ajak aku keluar dating jap...
haa, layankan..sebab dye amek aku kat ruma.. law nak aku keluar drive, kaki masih lenguh lagi...krem oOo.

mula2 nak tengok wayang, tapi masa tak mengizinkan..so jalan2 cuci mata jelah..
hahaa..dari sarapan sampai bangun tido aku tak makan lagi..perut dah memang bunyik..sizzling la ape lagi.

8.30pm - hantar aku balik.

sempat aku bawak hero kecik tu kuar gi kipmart jap..jalan2.
shopping beli barang cket..

9.50pm - Millenium sport centre

hahahaa..layan futsal evac lak smpai 10.30pm...yang mane 6 orang je, nak jadik ape sehhh..
terus pergi ngeteh jap...aku tak makan, kenyang dah..

sempat gi dating jap.

2.00am - balik rumah tido.

lepak giler......
esok keje...wakakakaaa.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: