Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Kenangan Manis @ SNBJ

Selamat Tengahari uols...

walaupun bola piala FA dah habis...
semangat tetap semangat...lama tak gi stadium rasa gian lak..
so tunggu jelah kot2 larkin ade game lagi nanti..hehee.


kenangan dengan bustmates...
sangat happening, havoc giler...paling penting sporting.


bayangkan 10.00am bas gerak..sampai SNBJ pukul 6.30pm...
aku rasa law naek bas ekspress..dah sampai Kelantan ke, Terengganu ke...haha.

Alhamdulillah..bas xde masalah..perjalanan pergi dan balik selamat & berjalan lancar.

HIDUP MATI JOHOR


KALAU TAK MAMPU BERSORAK KETIKA KALAH, JANGAN BERSORAK KETIKA MENANG.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: