Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

PEKA

Selamat Pagi..
Pagi nei aku lemau sikit..sarapan pun belum.hehee.

PEKA oke bukan pekak..hahaa.

peka dengan keadaan sekeliling, peka dengan berita semasa, peka dengan kegiatan kawan..pape jelah.
pada aku definasi peka nei meluas...

"nape rambut shaz depan nampak lain..shaz potong ea?"

nei member aku tegur masa aku jumpa dye...memang betol pun, aku cuma pendekkan sikit rambut depan aku. tu pun boleh perasan ea....

situasi lain masa layan futsal EVAC...

dye : laen macam je shaz rini.. nape tibe2 pakai kasut..nak gi mane?

aku : xde g mana..saje nak pakai kasut drpd beli simpan jek.

dye : ye je xgi mane... cam pelik je..tak pernah2 shaz pakai kasut.

oke, aku memang jarang pakai kasut..aku pakai pun tengok situasi la..
kalau bersukan aku pakai laa..tapi tidak time keluar berjalan..aku lagi suka sarung selipar or sandal jek..
pakai kasut merimaskan kaki aku..rasa cam kaki aku tak bernafas.hahaa.

"tadi masa shaz datang..dalam hati XXX, ehh..dah kenape dye nei pakai kasut lak?"

hahaa..oke, dye sangat alert dengan aku.

"nei baju mana pulak? baju baru?"

oke, sampai baju baru aku pun dye perasan...

"nak minum ape? milo ais? shaz memang milo ais tak bole tinggal ea..air lain tak minum ea?"

hahaa..dah taw aku suke minum ape lagi nak tanye. pada aku, sehari tak minum milo ais..tak lengkap hidup.hehee.

acctualy, benda2 macam nei sebenarnye..aku boleh kategori kan - memerhati dalam diam, dalam pada kita tak sedar.

pape pun thanks la yee...sekurang2nya aku tahu kau bagi perhatian kat aku. :)

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: