Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Aidilfitri 2013


Lebaran 2013
tahun nei bertemakan KELABU
pilihan mak aku..so 1 family la kelabu, tu yang payah sikit aku nak carik baju..
tapi bla aku gi berjalan kat Plaza Pontian..huihh, ramai tul family pakai kelabu..huhuu.


cantikkan baju aku..hehee.
jauh berjalan aku carik baju raya nei..kikikiii.


maklumlah, adik beradik aku sume perempuan...
mak aku pun dah tak nampak cam mak..cam adik beradik..hehe.


tetap aku yang paling comelkan..hehe.
jangan jeles...


hero tunggal yang paling happy sekali..
dengan semua orang dye ucap Selamat Hari Raya...hahaa.

paling tak leh blah bila tanya nama sape, laju je jawap "cuk"

hahaa...mak aku bising, tak malu lekaki dah besar tanya nama jawap cuk...kikikiiii.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: