Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Ramadhan terakhir 2013



petang terakhir Ramadhan, aku drive sendiri balik berdua dengan anak aku je..
yang laen dah balik dulu dari tengahari..


kiranye nei kali pertama aku bawa balik Megurine Luka ke kampung..
memang jadik tumpua si pinky nei..huhuu.


yess, setiap tahun benda yang sama :)
buka puasa tuk Ramadhan terakhir kat kampung secara beramai2..
juadahnye : lauk raya..hehe.
sayur goreng, kuah kacang, ayam ungkep, rendang, rojak, ketupat nona..lauk ngunjung.


suasana malam raya...pelita wajib pasang.
nampak tak hero tu..sibuk kat luar, ramai kawan maen.


belanjer cket..hehe.

perang bunga api, mercun & meriam berturut2....
stok banyak..ape ade hal. lepas satu, satu lagi keluarkan....

aku layan tv je kat rumah...banyak citer best, lagi2 setia hujung nyawa raya.hehe.
cazen aku yg laen semua sibuk gi bazar Pontian berjalan.

#nanti aku sambung pasal raya lak ye :)

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: