Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

batu layar & weekend xtvt

dari danga bay ke desaru..
wahhh, keje giler sehhh....dah havoc2 kat tune, alih2 bincang terus gi desaru..

pukul 2 lebih pagi...


aku ngan cik N tinggal kereta kat rumah..
naek kereta buah hati lowh..huhuu.

sampai kat batu layar je dah dekat pukul 4 pagi...
barai wehhh, tido dalam kereta....nasib buka air cond...hehee.
tido lak 2 jam...pagi2, pukul 7 dah bangun....


good morning sunshine ♥

sempat aku & cik N jalan2 tepi pantai...pagi2 lak tu sambil tengok matahari terbit katanya...


suasana pagi kat batu layar...nyaman, tenang je..aman damai.


time nei masing2 carik toilet..pegi bukan mandi-manda pun uols..
saje buat keje giler..


AVS crew katanya...muka tak mandi.wakakaa.

sarapan jap kat Bandar Penawar, pastu terus gerak balik...baraiiii.


bile itasha, kitty & pooh kene tinggal...hehee.

sampai rumah je dekat pukul 10 pagi..
cas handphone, baring je kat sofa...terus kondem.

pukul 2 lebih aku bangun..buah hati amek gi makan jap, pastu balik.
tu pun aku baring2 nak terlelap lagi...habisssss.


tapi tak jadik nak lelap, dapat call lak..
petang aku gi melepak kat Bukit Layang2 pulak..sambil layan orang blanje audio.hehee.

nak maghrib je aku balik laa...
dapat lak call, ajak gi makan....huihhhh, keluar lagi pas maghrib.


wahhhh..makan2, orang belanjer....nasi goreng seafood 1 !

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: