Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Befday Suprise Planning...



maaf, saya dah join USJH lak skarang..hehee.
teringin nak try maen fitment lak..tayar kepak2..auww.


see..aku& cik N turun danga sebab nak jemput mangsa..hehee.
1st time kot aku buat benda alah nei..planning last minit je.
yang laen semua dah g tunggu kat tune sana...
nasib baek la mangsa tak syak pape..ikot je gi tune hotel.

mula2 tu, aku dah pakat dulu dengan member aku..budak USJH..suh pancing dye stay lama sikit..
sebabnye kitorang gerak lambat...

sampai je kat tune..cehhh, semua pun relax cam biasa..
masalahnya masing2 teragak2, kesian la, takot mengamuk laa....adehhhhh.

cik N dah geram..aku pun dah standby...
member aku eyjal pancing suh tengok kete konon nak bg lowed lagi..
1 2 3 kitorang pun serang dari belakang......

hasilnya.....


huahuahua....seronok mandi tepung, nasib aku tak standby telur..
lgpun hanyir..kang aku lak yang kene...


dah kene mandi tepung..barulah aku keluarkan kek, ramai2 nyanyikan lagu happy befday..
dah la kete baru je basuh petang tu...nasib laa...kikikiii.

habis rambut ngan pipi aku kene cream kek..
tak aci taw..takpe, aku dah kenekan balik..cik N siap dengki colet kat kete..keh3.


malam minggu yang terbaik..

uittt, acara tak habis stakat nei saje...bincang punya bincang....

-to be continue.....

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: