Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

EVAC - Majlis Iftar



Ahad, 28hb 07 2013
Restoran MCC, Taman Bukit Mewah.

- Majlis amal buka puasa bersama kanak2 spastik Johor.


nei antara kami2 yang sampai awal...saing2 serentak sampai.


gugurl yang sampai awal...masing2 single driver.hehee.
dan paling best..tiga2 kereta ade anime, cartoon....


jejaka2 EVAC katanya...ade yg single ade yg berpunya.


lokasi & suasana majlis iftar EVAC...skali kebetulan dengan club Myvi Xtreme, tapi diorang kat dewan atas.
kitorang kat bawah je...senang, kanak2 spastik tak payah naek tangga.

antara menu yang disediakan..nasi ambang, air oren, air panas, kuih muih....


bila semua dah sampai..adelah dalam 15 biji camtu..
sebab parking terhad, so yang lambat kena la parking tempat laen..


Majlis penyampaian barangan sumbangan sebelum berbuka puasa..
antaranya..kuih raya, tudung, songkok, kurma, duit raya...


bergambar kenangan :)

bersurai kira2 sebelum pukul 9..masing2 bawak haluan la lepas tu.
 harap majlis amal camnei bole berterusan untuk masa akan datang...mudah-mudahan, amin.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: