Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Iklan Raya Maxis 2013

huihh, sengih2 aku tengok iklan nei..
santai..tapi sarat dengan mesej..

zaman skang hp tulah gajet paling penting skali..

sampai engineer aku sound : macam manelah hidup korang kalau xde hp???

time makan hp tak lepas, sanggup biar makanan sejuk..
time dating pun tangan asik pegang hp je..
masuk toilet pun bawa hp..
tengok wayang pun, sikit2 keluarkan hp check..

tett, tett..tutt, tuttt, beep la...macam2 bunyik.
macam aku sendiri...
wasap group, line, viber, kakau talk, wechat, facebook, msg..belum lain2 lagi.
huihhhh..kadang2 sampai xlarat nak layan wehhh.

nak try jugak 1 hari tutup data internet..tengok camner peginya..huhuu.
maklumlah, hp internet 24 jam..hehee.


paling best part maen cepe, guli, masuk kebun, usik daun semalu tu...
yesss, teringat zaman aku kecik2 time duduk kampung...
pehh, ari2 maen masak2 kot..maen getah, guli, mancing kat parit, mandi parit, sauk udang...

bila tang beraya..jalan ramai2...
ohsemmmm giler.

skarang....tak dapat dah suasana tu semua.
zaman dah berubah, dunia semakin maju & teknologi segalanya.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: