Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Iftar EVAC : ZZ Sup Tulang


semalam petang kami berkumpul dekat dataran..
tak ramai..sebab ade yang dah cuti, dah balik kampung, kene keje lagi..so ini jelah yang ade.
bersalam-salaman, bermaaf-maafan untuk kali terakhir sebelum berakhirnya Ramadhan..raya kan masing2 nak balik kampung.


dah habis tu...
kitorang pun pergilah berbuka puasa kat ZZ Sup Tulang....


nei kawan aku..sama2 budak viva jugak, tp dye dah convert Avy.huhuu.
kawan kenal dalam facebook, dalam wechat group, dalam kakao talk..untuk group SRC.

dye dah cuti raya awal...
beraya di johor katanya, balik kampung pengerang..tapi stay Melaka.
IC JOhor..anak jati johor katanye.


kitorang tak dapat borak lama...

actually, dye pun sampai lambat..sampai time kitorang dah siap makan..
maklumlah shopping...

lepas buka puasa tu, masing2 bawak haluan laa..termasuk aku.hehee.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: