Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Shopping raya yokkk

pehhh, semalam haus giler aku g shopping..

pagi2 dah keluar rumah, kedai pun belum buka lagi..
g tinted dulu kereta dye..siap pun dalam kul 12pm gittew...
lawa pulak aku tengok tinted coklat, nak buat jugak laaa nanti....hehee, tergoda sudahhh.

dah parking 1 tempat - mula2 pegi Plaza Kota dulu...
dari 1 kedai 1 kedai aku masuk kat tingkat atas tu...nasib dapat sepasang kurung moden.
baju tu memang aku dah terpandang dulu awal2 lagi...nak jugakkkk.
cantik - feeling ohsemmm masa try...pastu ade cust tengok aku pakai pun cakap cantik.hehee.

"oke, cantik..kene ngan shaz."

oke, actually yg aku try tu baju hari raya ke2...
baju hari raya pertama nei yang aku tak dapat lagi....
aduhaii, kenapa la pilih tema kaler susah - patern banyak...bile kaler ade, size pulakkkk......
raya ke2 kaler bebas.

dari Plaza Kota jalan pulak ke bazar...memang jalan kaki laa..
anak aku, nasib dye rajin nak dukung ♥

jalan2 kt bazar Kota...
akhirnye, ade jugak yang aku berkenan...tapi sebenarnye tak berapa berkenan pun.

dye kate : tak cantik, tengok laen dulu.

oke..nasib baek dye kata tak oke, sebab aku pun tak berkenan sangat.
jalan lagi sampai jumpa ade 1 patern tu..kedai laen takde...must grab !
nak try pun maen sarung je kat situ..no fitting room.

dye : oke la nei..

aku pun sebenarnye dah penat..haus kottt.

aku : jom carik kasut (dalam hati niat nak carik handbag skali.hehee)

*pause - jalan nak balik JB tak jem*

ke Jusco Tebrau pulak kite...dah masuk semua kedai kasut pun still takde yang aku berkenan.
dye carik seluar kat PDI pun, takde yang cantik katanye...

dye : nak gi mana pulakkk?

hehee..tesco la, nasib sebelah2 je.
syukur alhamdulillah, dari Kota Tinggi, Jusco & Tesco..parking senang walaupun sesak.

masuk laa kedai kasut fevret aku...
dye tolong pilih kaler & patern...hitam dah biasa sangat katanya, pastu kasut 1st yang aku tunjuk dye tu..dye kate lebih kurang macam wedges aku.

dye : handbag pulakkk.

alaa, tolong la pilih kaler je pun...

time shopping nei, ade je jumpa member dye la..member dye tegur laa.
masing2 pun bawak family / gf shopping gak.

"tunggu shaz shopping, dah leh tido taw."

hehee...pape pun, thanx ya ♥ sebab sudi bawak aku kemana2 pun.
nama pun shopping kann, harus laa pegi banyak tempat.

"shaz drive bole..kaki macam nak tercabut dah nei..lutut longgar."

kikikiiii..tapi takde maknanye, dye jugak yang drive...
tu yang petang tu terus gi berbuka dengan EVAC lak.

huahuahua...pokai sudah.
tahun nei harap maaf la ye..takde duit raya.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: