Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

sindrom "oke, fine"

sindrom "oke, fine"

termasuk aku skali...terjebak sama.

rata2 perempuan akan menggunakan ayat "oke, fine" time gado or bertekak..
tak kira la dalam hanphone, msg or depan2...

kalau lelaki..aku tak perasan pulak.

tapi bila difikirkan semula..biasanya pengakhiran ayat;

oke, fine ! - dalam hati, fine aku salah.
oke, fine ! - kau jelah yang betol.
oke, fine ! - malas nak layan, nak panjangkan citer...

lagi satu sebagai mengakhiri pergaduhan / pertengkaran..

so bile ppuan balas / cakap camtu..otomatik lelaki pun diam..
atau dalam hati "nak aku pujuk lettew."
paling kuat pun lelaki akan balas "yelah2, saya salah." itu kalau lelaki yg tak ego la, nak mengalahkan..sayang katanya.

kalau aku pun, dah berbalas2 text..sampai aku rasa dah bosan, fedup nak layan..aku akan balas "oke, fine" pastu masing2 senyap laa.

oke, fine ! aku ade kerja.

kikikiiiii..kbye !


" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: