Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

JDT vs Perth Glory

Morning uols..
tengah keje tapi masih dalam mood raya...maklumlah, raya kan sebulan..


semalam punya cerita...

best bersorak je, game boring..huhuu.
sesi pengenalan semua pemaen baru kan..nama kemaen susah nak sebut..
hanis semua pemain JDT dpt maen..6-7 kali jugak la tukar pemain.

takpe2..stadium belum panas lg..larkin belum terasa bahangnya.
semlm pun tak ramai, so nk parking & keluar balik pun..senang jek.

paling best..dapat bunga api kucing free..
1 penyokong 1 bunga api..
bila game dah habis..perang mercun lak.
meriah.

menang kalah JDT tetap di hati..

JDT (0) vs Perth Glory (2)

#time aku nk tengok bola..ramai pulak yg ajak beraya..ajak datang rumah, yg ajak ngeteh lain...


" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: