Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Beraya di Pantai Rambah

petang2 raya pertama kan..
bosan2 aku kuar g Pontian..saja nak berjalan kan..
kecewi, nak tido kat rumah, nak tengok tv..ade je yg datang beraya..huhuu.


keh3..mengade nk posing gak...
saje nak tayang serba baru di hari raya..kikikiii.


budak kecik nei pantang nampak..
aku pun baek hati bagi jelah dye maen..pakai duit raya dye gak.huhuu.

dah lepas jalan2 beli cover handphone baru, beli cherger kete baru..beli samping nazhif..
terus balik laa...tp sampai je Rambah, adik aku ajak singgah photoshoot..


haa..kan, cantek tak baju aku tu..payah nak carik la haiiii..


photoshoot di hari raya...saje nak menggediks adik beradik.


wow..model2 baju raya..kikikiiii.


aduhhh..aku law bab2 ber-posing nei aku memang failed giler.
hahahaa..hentam sajelah.

kbye.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: