Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Raya bersama cazen

tahun nei tak ramai cazen aku yang balik beraya kat kampung..
maklumlah, masing2 dah ade family..so beraya pun ikut turn la kan..

paling best tahun nei aku dapat 3 anak buah skali gus..gegurl semua..
cazen rapat aku lak tengah pregnant, congrats :)


haa..nei cazen aku yang paling hemsem..hehe.
atas aku setahun je..lepas raya nei nak tunang katanye.
tahniah :)


nei pun cazen aku jugak..muda lagi..
yg hujung single, yg baju pink tu..anak dah sowg...hehee.


yang hujung baju merah tu..cazen aku punye wife.
comey2 belaka..hehee.


nampak je cam sebaya..tapi muda lg.huhuu.
sebenanrnye nak cakap aku yg nampak muda..kikikiii.


"hari nei je law amek gambar abg free, hari laen kene bayar.."

poyo jugak statement cazen aku yang sorang nei..
tapi sejak keje kat site, makin gelap aku tengok kulit dye..
opss, bukan buruh ea..bos nei..masukkkk..huhuu.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: