Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Raya Lagi Part 1

raya raya raya...raya kan sebulan uols..
seronok tahun nei sebab ramai kawan..raya pun beramai2...hehe.
raya tak sudah katanya..


nei plan bodoh2 aku je nak gi beraya..
campur semua...tak kira ape club ke, xde club ke..langgar je.


roger sana sini..ujung2 tak sangka 8 biji follow..
seronok aku.

Ruma 1st


yg baju hitam tengah lentok tu tuan rumah..

hamboiii...sengal budak2 nei, datang beraya wat perangai..tak bole blah.
maen terjah je semua...bab makan lagi laa...


nak jugak possing..hehe.
makan..makan...ade pulut, ketupat nona, rendang, mi siam goreng...


semangat kawan kite nei makan..maklumlah, baru balik keje terus follow datang beraya..

best..madang asik buat lawak je budak2 nei..
sakit perut aku nak ketawa...


bff aku..cik N..
hahaa, gambar nei senget sebab hero aku yg snap...hehee.

oke..dekat sejam kt rumah 1st..kite gi rumah kedua lak yee....

to be continue :)

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: