Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Raya Lagi Part 2

part 2 pulak...saje wat part2 nei, sebab panjang sangat cite nye..keh3.

sambung rumah ke 2 lak ye kawan2...


merenung ape lettew tuan rumah...

haishhh, madang kete aku asik kene bahan lak..
kontra katanye dengan dinding rumah...grrrr.
hahahaaa.


tak senonoh betol..buat perangai datang rumah owg.
dah la datang beraya lewat malam..huhuu.


nazhif bersama pak long nye..
hahahaa..sendirik buka cite, ujung2 kene bahan pak long..kikikiiii.


see...anak bujang sape la nei kan..
sopan santun je tuang air..
leh wat menantu nei..sape2 bkenan leh pm laju2..kikikiii.

lepas ruma ke 2 nei nak g ruma ke 3 lak sbenarnye..
tapi aku & the geng tak dapat follow sebab ade hal..bff aku, cik N pn balik terus sebab dah tengah malam..
so yg lagi 4 biji tu jelah follow..

raya tak habis lagi...ehehee.
" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: