Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Camping at Batu Layar

Sabtu lepas, 31.08.2013
habis je event USJH petang tu dalam pukul 5pm...

semua terus berkumpul kat rumah aku pukul 6pm..
angkat semua barang masuk kereta..ayam, udang, tempat BBQ....
pukul 7 jugak gerak Batu Layar lalu E22..


good morning beach :)

gonna miss this moment..
baru la dekat2 hujung tahun nei dapat camping..syok jugak, tido memang tak sadar dah..
taw2 dah pagi2 je..hehe.


suasana pagi..terbitnye matahari.

sarapan roti bakar, bbq ayam..mandi manda..
yang lelaki maen bola sepak pantai..


sebelum balik..posing dulu ramai2.
5 couple, 4 single....

seronok walaupun penat..terasa letihnya badan.
giler laa..sok keje, masing2 malas.huhu.

cant wait for next holiday planning yawww :)

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: