Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Publisiti murahan ker???

pelik aku dengan ko nei..
ko sibuk duk canang sana sini orang up status carik publisiti murahan..
sedangkan ko tu.....

status FB mencerminkan siapa diri kita

haaaa..nampak sangat la busuk hati ko tu kan,
dengki tak sudah dengan orang..
wehhhh, tak jentik ko langsung pun lahhhhh.

takot dengan bayang2 sendiri ke hape..
perasan macam orang up status tu semua tuju kat ko ker pompuan....?

yang ko nak terasa tu dah knape???

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: