Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

AidilAdha bersama bakal mak mentua

tak sangka raya haji tahun nei sama ngan befday anak aku..
so camner raya haji korang????

aku.....
biasalah malam raya..mak aku masak nasi impit, rendang daging & ayam masak merah.
wow..makan, makan, makan..nyummy.

tapi pagi raya cam tak raya pun ade..bangun lambat gak aku nei.hehee
pastu dok melangok tengok tv kat rumah..maklumlah, raya banyak citer best..nak keluar pun aku tak taw nk g mane.
sampai la pukul 2 lebih, aku dah bawak masuk si pinky tu nak mandikan...
tett tettt....wasap masuk pulak

"meh datang ruma"

laa..sudah, bulat sekejap mata aku..

"jumpa mak"

suka..tapi Ya Allah punya lah bedebar2..
tapi sampai jugak aku kat rumah bakal mak mentua..rasa macam balik kampung sebab kawasan felda, padahal stengah jam je ngan rumah aku.hehe.


kan..skali macam2 makanan bawak keluar..
adehh, part makan paling aku segan nei...
hero nei takyah citer la..dah dapat sup ayam, makan tak ingat..lagi bertambah2..

lepas tu, ikut pulak cinta hati gi jusco..adik dye carik ink printer.


suke befday boy bile papa bawak makan pizza..
maceh papa blanjer..hehee.
pastu ade pulak yang melayan..memang tak taw penat laa.

jalan tak lama pun..habis makan, pusing jap..terus balik.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: