Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Cerita Hujung Minggu with ♥

weekend heaven..
maklumlah, cuti la katakan..hehee.
berjalan2 la kita..


mula-mula aku gi Kota Tinggi dulu..beli barang kete.
lepas tu dah tak taw nak ke mane..aku ajak la cinta hati gi zoo..

"mama banyak2 tempat ajak gi zoo"

hahahaaa..habis nak ajak merayap  tengah hujung2 nyawa..
tak syok la jalan cuci mata je..


hero nei suke la gi zoo..
melawat abang kawasan..auumm, aauummm.....

bila aku ajak pegang ular, dua2 lari tanak..cehhh, apelaa..aku je yang berani.hahahaa.


bila hero kecik jadik photographer....
tak payah aku ajar, dye pandai sendiri snap gambar...


vuaca takdelah panas sangat..
tapi boleh tahan penat, haus gak la aku..hehe.

skali2 berjalan dengan cinta hati & buah hati kan...
bahagia.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: