Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Part 1 : Holiday at Malacca

Weekend lepas aku gi holiday kat Melaka dengan buah hati & cinta hati..
tak lupa juga bff aku dgn cinta hati dye..
seronok,,sangat best...

plan asal sebenarnye lepak2 dengan budak Avy Viva..

" Santai Avy Viva Elite Vol. 2 A'Famosa Waterwall "


sebelum bertolak..
relax dulu isi minyak, beli jajan apa yang patut..
dua biji je pun jadi..


yeahhh...tak sabarnye,,huhuuu
muka sangat excited..jalan jauh nak bercuti.


sarapan dulu yokkk..time nei kat RnR Pagoh.
lapo tu..gerak kul 9 jugak...


see..muka happy hero kecik aku..
dah la nak kejut bangun pagi payah..ngaruk.

dalam pukul 11 lebih 12 tengahari jugak la...
sampai sudahhhh


last aku datang sini bulan 4..time befday aku..


bff aku tengah minta cinta hati dye back up..cian..kene usik ngan cinta hati aku..hehee.
beratur2 beli tiket yaww...
nasib bujang aku masuk free...law tak koyak gak.huhuu.

time nei ramai buat family day kat sini..sukaneka la...


yo..dekat 3 jam lebih kottt kitorang berendam..
habis kecut semua jari kaki tangan..
paling tak leh blah cinta hati aku sampai menggigil2..huhuuu.

nasib masuk bayar tiket pakej lunch skali....
dah penat2 mandi, perut lapo..tukar baju, baru makan..hehee.

lepastu budak melaka bawak kitorang gi lepak minum jap..
baru balik homestay..


lepak dengan king2 Avy, Hellaflush...otai2, sifu2 semua nehhh.
dari Melaka, Kuantan, Segamat...kitorang ofcoz dari JB la kannn...

nanti aku sambung part 2 lak ye...

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: