Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Part 2 : Holidat at Malacca

homestay yaww....
biasa stay hotel je..kali nei try homestay lak..
nak rasa gak pengalaman tu...


nei la homestay yang aku maksudkan..
dekat kawasan Duyong, Melaka...takde la jauh mane dari Badar Melaka.

1 malam RM 150.00
ade 3 bilik (semua aircond), 1 bilik air
ruang tamu ade tv, sofa, almari, meja makan, meja kopi...lengkap.
ade petis ais..yang xde cuma mesin basuh & dapur tuk memasak..

okela kan...share ramai2, sorang baru berapa je...
sangat puas hati la.


malam tu lepas berehat2 kat homestay..dowg bawak gi makan kat Rias..
nama kedai makan tu la...
aku dah penah makan kat kdeai nei..tahun nei gak time aku dengan bff naek PD...

lepas tu ikut dowg pusing eye on..memang tempat budak2 kete lepak..
tepi laut jugak..cuma tempatnye kecik, tak macam lido...

malam minggu punya cerita, lepak kat Taming Sari....



bersama gegurl2...AVLC....


maaf, semua sudah berpunya.hehee...
dari segamat, jb, kl, melaka & ipoh....best dapat kenal & lepak sama dengan diorang.
tak sombong...

tiba2 malam tu hujan pulak..
so tak dapat la nak lepak lama..terus kitorang balik homestay, tu pun dah dekat pukul 1 pagi gak..

sampai je homestay terus aku sidai baju mandi tadi siang..
maklumlah, sempat basuh singgah dobi 24 jam kat Melaka..masuk je duit macam cite Mr. Bean tu..
kat jb takde lagi rasanya...

masuk je bilik..aku terus tido, tak tunggu lagi dah..
hero kecik takyah cite la..dari petang habis mandi terus tak bole buka mata..penat giler kot.

oke laa...nanti aku sambung part 3 lak ye :)

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: