Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Futsal AVS

Bulan lepas..saje buat game futsal..
kiranye 1st game AVS sejak ditubuhkan laa...

ehh, aku tak citer lagi pasal AVS kan..
xtakpe tunggu next entry la ye..

Venue : Sports Prima


cehh..awal2 datang masing2 lincahhh...


ujung2, sorang demi sorang pancit...kikikiiii.
nasib baeklah tempahnye 1 jam je..kalau 2 jam, pengsan aku rasa budak2 nei.

muka2 team AVS yang hado...
ahli tak ramai lagi..semua pun bekas2 budak club lama gak.


hehe..nak jugak up...haruslah kannnn.hehe

dengan badan berpeluh2, baju basah..bau masyam.
uhhhhh...pape pun, mama ♥ papa


" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: