Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Part 3 : Holiday at Malacca

Ahad 29/9/2013
hari ke-2 aku kat Melaka


kann aku cakap lengkap..fully furnisher.

pehh pagi tu aku sedar2 tak macam dah kul 11 lebih pulakkan..tu pun sebab budak2 nei bising...
aku ingatkan baru pukul 8 ke 9 pagi kan..
sebab keadaan bilik yang gelap...tak sangka matahari dah naek rupanye...

sarapan dulu..diorang tapaukan nasi lemak & roti canai...
mandi2 keluar pulak....

mula2 nak pergi menara Taming Sari..
tapi disebabkan takde parking..diorang bawak gi Alai...


yeahhh...coconut shake time !!!
tapi nei bukan coconut shake Klebang ye..nei Alai mariiii.



diorang nei semua sporting..tu yang best..
satu kepala..semua bole layan2...


gelagar & karenah masing2...
ade je yang nak dibahankan..gelak ketawa tak henti..

aku tengah makan soto ayam tu..lunch, lapo wehhh.


rindu pulak coconut shake Alai..nyummy nyummmm

habis je coconut shake...
jom2 kita jalan tempat laen pulak..hehe.



kemana kita yaw....
tungguuuuu..nanti aku sambung part 4 lak.hehee.
sabar la yee....

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: