Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Part 4 : Holiday at Malacca

part 4 sudah..hehe..

dari coconut shake Alai..
kitorang pergi Bandar Hilir semula...kali nei dapat parking.hehee
walaupun agak jauh sikit...


jalan2 kat Dataran Pahlawan...
tengok2 cuci mata je..ade jugak yang aku berkenan...
tapi takpela..hehee.


ntah ape yang budak berdua nei beli..
maklumlah, jalan asing2..hehee.


sempat bergambar kenang-kenangan dengan diorang...
sebelum balik jb..

bercuti walau 2 hari 1 malam..sangat seronok..
lagi2 dengan buah hati & cinta hati skali...

Malaka wait for us..bulan 11 kami turun lagi untuk Gath  Avy Viva Elite


" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: