Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Wedding Farah

semalam aku konvoi gi wedding Farah..
dlu skolah form 4-5 satu kelas..1 kolej lak tu, laen course je...


nei time Farah nikah..aku xpg pun..


merah biru itu johor..hehee
cantikkan kek tu..kek fondan..

masalahnye aku xtaw bile masa member aku nei bercinta..
kat fb..huihh, xpenah kot up pape pasal diorang..
dlu aku rajin gak wasap ngan Farah, lepas tu masing2 dah bz slow sikit...
ade gak bdk kolej aku bagi hint..tapi aku tak dapat tangkap yang Farah nei sebenarnye...
taw2 datang rumah hantar kad kawen je....


nei semua dak2 kolej aku..
time cmnei jelah baru aku dapat jumpe diorang...
rumah dekat tapi masing2 bz memanjang..termasuk la aku..


hha..sempat nei, lame sangat tggu nak amek pic ngan pengatin..
kne amek nombor la katakan...


Semoga berbahagia Farah & pasangan..sehingga ke akhir hayat hendaknya.
tahniah uols ♥

akhir skali, nak gak blanjer skeping....


mama papa ketat2..ahakssss.

kbye.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: