Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Durian Kampung punya cerita...

ahad lepas..
kalau orang dah pelawa..xkan nak duk diam pulak kan..

"Durian kampung yawww !"

7 orang dewasa, 2 budak kecik..
akhirnye, naek Exora beramai2 g Rengit...


sampai2 makanan dah terhidang..
nasi putih, ikan keli masak lemak, sayur kobis goreng, ayam sambal.dan paling dasyat sambal belacan power.
fuhhhh terangkat wehhhh....

oke, sebenarnye kitorang balik kampung member jugak..
tengah musim buah katanye...
macam2 pokok buah ade...durian, manggis, duku, pulasan, rambutan...sedappppp.


tengok tu..durian kampung wehhh..
hero kecik tu tak makan buah, tapi skali2 balik kampung..excited la jawapnye.


agak2 perut dah kenyang...
lepak la kat tepi parit, jernih gile kot air parit tu...pehhh, aku rasa cam terjun je time tu.
tibe2 teringat..kampung aku pn camnei jugak,,dulu kecik2 puas aku mandi parit, mandi tali air, mancing, sauk udang..seronok oOoo.


sangat seronok...
ade masa nak datang lagi..dah taw jalan, senang..hehe.
tunggu buah duku masak lak ye tuan rumah...

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: